Αγωγή Παπακωνσταντίνου στον blog του Πάνου Ηλιακόπουλου.



Απόσπασμα.

Δεν θα δημοσιοποιούσα και την παρούσα αγωγή, αν προερχόταν από πολιτικό πρόσωπο και είχα θίξει την τιμή και την υπόληψή του. Ωστόσο, η αγωγή που μου κοινοποιήθηκε προέρχεται από ιδιώτη, ο οποίος ισχυρίζεται ότι έχω συκοφαντήσει και δυσφημίσει τον ίδιο θίγοντας την προσωπικότητα και την επαγγελματική του υπόσταση, καθώς και την οικογένειά του είτε μέσω των ραδιοφωνικών εκπομπών μου, είτε μέσω του blog. Η αγωγή κατατέθηκε σε βάρος μου από τον κατ’ επάγγελμα εργολάβο χωματουργικών εργασιών, κάτοχο σκαπτικών μηχανημάτων με ευρύ κύκλο εργασιών σε όλη την περιοχή της Κορινθίας και ιδιαιτέρως στην περιοχή των ορίων του δήμου Λουτρακίου Περαχώρας, Δημήτρη Παπακωνσταντίνου.

Περισσότερες λεπτομέρειες στο loutraki-press.blogspot.com

ΣΧΟΛΙΟ

Κύριε Παπακωνσταντίνου.

Γιατί δεν στείλατε ένα e-mail στο συγκεκριμένο blog αφού σας πρόσβαλε?

Γιατί δεν επικοινωνήσατε με τον κ. Ηλιακόπουλο, έστω τηλεφωνικώς?

Γιατί δεν είπατε την άποψη σας, σε μια εφημερίδα η σε ένα άλλο blog?

Αναρωτιέμαι θα κάνατε αγωγή ,αν δεν είχατε τις γνωριμίες που έχετε τώρα?

Μήπως σας παρέσυραν?

Γιατί γνωρίζω τι άνθρωπος είστε και πραγματικά έμεινα έκπληκτος?

Θα απαντήσετε τουλάχιστον σε έμενα, η να περιμένω και εγώ την αγωγή μου.

1 σχόλια:

Anonymous είπε...

Ο Ευπρεπής πολίτης λέει

Ο Ηλιακόπουλος ενόχλησε την Σούζη και τον Σούζο της με την δημοσιοποίηση του θέματος.Δεν τους πειράζει που είναι αλήθεια τους πειράζει που μαθεύτηκε.Όμως θα πρέπει κάποιος να πεί στον Ηλιακόπουλο ότι οι σύμμαχοι που έχει διαλέξει στην παρέμβαση δεν θα τον βοηθήσουν και την κρίσιμη στιγμή θα τον αφήσουν μόνο του.Η Σούζη είναι τσούχτρα ας ρωτήσει τον Δρίτσα,τον Κοροβέση και άλλους που τους καθάρισιε σαν αυγά όταν απειλήθηκε.Όσον αφορά την θέση Γκιώνη είναι και πάλι σαφής ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟΣ.