Επώνυμο σχόλιο.


Αγαπητέ blogger,

σε ευχαριστώ για τον κόπο που έκανες να αναρτήσεις τη συνοπτική παρουσίαση του βιογραφικού μου, αλλά ταυτόχρονα θέλω να τονίσω στους ανώνυμους (;;;) σχολιαστές ότι είμαι εδώ για να ζητήσουν επωνύμως αναλυτικές πληροφορίες και για τις σπουδές μου, αλλά και για την επαγγελματική μου ενασχόληση και τους πελάτες του γραφείου μου.



 Μπορούν επίσης να απευθυνθούν σε πολλούς Λουτρακιώτες και Κορίνθιους με τους οποίους ήμουν συμφοιτητής, τον Κορίνθιο καθηγητή μου που με συνόδευσε στο Λονδίνο για την τελετή αποφοίτησής μου στο Master, αλλά και πολλούς συντοπίτες μας που είτε είναι επιχειρήσεις πελάτες μας, είτε συνεργάζονται ή συνεργάστηκαν μαζί μας στο παρελθόν ως επιστημονικό προσωπικό (γιατροί και μηχανικοί κυρίως σε μια από τις εταιρίες που συμμετέχω).

 Τέλος, επειδή δεν έχω να κρύψω οτιδήποτε, τους ενημερώνω ότι τα στοιχεία της οικονομικής μου κατάστασης (εισοδήματα των τελευταίων 20 ετών, δάνεια, ακίνητη περιουσία και το οικογενειακό Ε9) μπορώ να τους εξουσιοδοτήσω, επωνύμως πάντα, να τα αναζητήσουν στο Λογιστικό Γραφείο με το οποίο συνεργάζομαι. Είναι το γραφείο του σημερινού Δημάρχου του κ. Γιώργου Γκιώνη.
 
Επωνύμως λοιπόν, γιατί όλοι ξέρουμε ποιοι ήταν οι κουκουλοφόροι στο παρελθόν και γιατί επιζητούσαν, έντρομοι, την ανωνυμία τους.

 Φτάνει πια με την «ανώνυμη» χυδαιότητα.-

 Δημήτρης Α. Γέρου

11 σχόλια:

dimotikasxolia@yahoo.gr είπε...

Όλα τα επώνυμα σχόλια θα γίνονται αναρτήσεις.

ΜΙΑ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΜΑ ΑΡΧΙΚΑ ...Κ.Α.... είπε...

ΜΙΑ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ...
Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΥΔΑΙΑ. ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΝΩΝΥΜΑ..
ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΑΣ ΕΥΝΟΕΙ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ.
ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.
ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ...ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ...

dimotikasxolia@yahoo.gr είπε...

Αγαπητή ανώνυμη ψηφοφόρος πες μου συγκεκριμένα που είπαμε ψέματα στο blog.
Ποια ανάρτηση είναι ψεύτικη?
Κρύβεσαι και εσύ πίσω από την ανωνυμία για να βγάλεις κακίες?
Παραπληροφόρηση που?

Anonymous είπε...

re blogger o protos poy krivete piso apo tin anonimia eisai ESY giafto min milas gia anonimia

Anonymous είπε...

Κύριε Γέρου είστε εναντίον των blogs και της ανωνυμίας ? θεωρείτε και παρομοιάζεται όσους γράφουν στα blogs ανώνυμα σαν τους "κουκουλοφόρους του παρελθόντος" ?Σας υπενθυμίζω ότι και αυτοί που γράφουν υπέρ σας , ανώνυμα γράφουν !
Ξέρετε ήσασταν γενικός γραμματέας τύπου του ΠΑΣΟΚ με ενδιαφέρει λοιπόν η θέση σας και η γενικότερη άποψη για τον έλεγχο ή όχι της πληροφορίας και των μέσων που τη διαδίδουν ...
Οφείλω να ομολογήσω ότι το κειμενό σας το θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο και απόλυτα ταυτιζόμενο με την άποψη που θέλει την φίμωση των blogs , την οποία υποστηρίζει η κυβέρνηση και σχεδόν όλα τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ .

Anonymous είπε...

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ Ο Κ.ΓΕΡΟΥ.ΘΕΛΩ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΣΧΟΛΕΣ , ΠΤΥΧΙΑ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ, ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΙ. ΔΕΝ ΖΗΤΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.ΘΕΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΡΙΤΟΥΣ.ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΔΗΛΩΣΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΡΩΤΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ, (ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ,ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΕΙ )ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΟΥΚΟΛΟΦΟΡΟ?

ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ...Κ.Α. είπε...

ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ...Κ.Α.
ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΠΛΟΚΕΡ ΟΣΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ κ. ΓΕΡΟΥ...
ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ;;
ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΕ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ...ΑΝ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΚΑΙ Ο κ. ΓΕΡΟΥ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ;;
ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΝΑΦΟΡΑ ΟΤΙ Ο κ. ΓΕΡΟΥ ΠΟΥ, ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΗΜΕΡΑ....ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΤΣΙ, ΓΙΑΤΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Ε! ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ.
ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ... ΠΑΝΤΟΣ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ. ΚΑΚΟ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΕΠΩΝΥΜΙΑ...
ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΥΔΑΙΟΙ...Ε!!!ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ...

Anonymous είπε...

Κύριε Γέρου προφανώς σας είπαν μην απαντάτε και τα κάνετε χειρότερα όσο αφορά την ερώτηση που σας έθεσα για την ανωνυμία των blogs , είχατε μείνει πίσω μάλλον στην εποχή που τα ΜΜΕ ήταν η μόνη μορφή ενημέρωσης (κατευθυνόμενης), το κατανοώ . Τώρα κατά πόσο το ότι εργασθήκατε ως μετακλητός υπάλληλος κάποιου βουλευτή ή υπουργού για 8 έτη θεωρείτε ότι σας τιμά , είναι ένα ένα θέμα ! Οι μετακλητοί υπάλληλοι είναι η πλέον αναξιοκρατική μορφή εργασίας , όλοι ξέρουμε ότι για να γίνεις μετακλητός πρέπει να έχεις μπάρμπα στην κορώνη και όχι πραγματική αξία , για δήμαρχος όμως δεν ισχύει το ίδιο δεν μπορούν να σας τοποθετήσουν με "μετακλητό" τρόπο και επειδή θέλω να τιμώ την ανωνυμία μου σας ενημερώνω ότι ονομάζομαι: "ΠΑΝΘΗΡΑΣ"

http://www.dunlapcusd.net/dms/Noonen/tnoonen/panther.jpg

Anonymous είπε...

Φίλε μην ξεχνάς και ότι και εγώ φοράω τον μανδύα της “ανωνυμίας”
Τη προτείνεις, να μας διαχειρισθούν αυτοί που απέδειξαν τρανά ότι είναι ανίκανοι για τον τόπο, ή αυτοί που κάθονται ως θεατές σε κάθε πρόκληση που τους έχει παρουσιαστεί- θυμίζουν μαριονέτες κακής ποιότητας.

Όλοι τους έχουν αυτοανακηρυχθεί ως “ μεσίες” του Νέου Δήμου

Ίδωμεν

Γάτος είπε...

Προς Πάνθηρα.
Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο σου λέω ότι έχεις άδικο.
Ο Γέρου αν διαβάσεις καλά το κείμενο γράφει ότι θα απαντήσει επώνυμα σε όποιον θέλει να μάθει για τις σπουδές, οικονομική κατάσταση,κλπ
και όλα αυτά γιατί υπάρχουν σχόλια όχι μόνο σε αυτό το μπλόγκ αλλα και σε άλλα που ρωτάνε γιαυτα

dimotikasxolia@yahoo.gr είπε...

Εγώ ένα ΠΡΑΜΑ θα πω.
Αλλιώς διαβάζει το κείμενο ο καλοπροαίρετος και αλλιώς ο κακοπροαίρετος.

Εγώ είμαι ανώνυμος και μερικοί με βρίζουν.
Ένα επώνυμο σχόλιο είχε το θάρρος καποιος να κάνει και είχε την ίδια τύχη.