Ζήτησε παραίτηση η κα Παπακωνσταντίνου, από τον ΔΟΥΚΑΛΠ


Αποσπάσματα από την τοποθέτηση της κυρίας Παπακωνσταντίνου.
Κύριε δήμαρχε τα όρια της υπομονής και της ανοχής περίσσεψαν εκ μέρους μου, σε όλη αυτήν την παρωδία και με όλους αυτούς τους  πρωταγωνιστές.
Είναι τραγικό εκ μέρους μου, να θέλω να συνεχίσω να προσφέρω σε μια δημοτική αρχή της οποίας η συμπεριφορά της, απέναντι μου είναι αχαρακτήριστη, πρωτοφανής, πολιτικά ανήθικη, όσο αφορά μερικούς δημοτικούς της συμβούλους…..

Και για να μην φανώ αγενής, προς όλους τους συναδέλφους, η αναφορά στην επιστολή μου αφορούσε συγκεκριμένα άτομα, τους γνωστούς τέσσερις, γνωστούς αγνώστους και συγκεκριμένες συμπεριφορές απέναντι μου σε αυτά τα τρία χρόνια….

Οφείλατε τουλάχιστον ως πρόεδρος να με έχετε πάρει ένα τηλέφωνο και έτσι και τυπικά να δείξετε ένα ενδιαφέρον. Δεν το κάνατε. Είναι απορίας άξιο γιατί φερθήκατε τόσο απαξιωτικά και αδιάφορα ως πρόεδρος σε ένα συνάδελφο σας, της συμπολίτευσης μάλιστα, όταν σας θέτει θέμα παραίτησης. Οι λόγοι είναι προφανείς και αυταπόδεικτοι. Και μου δίνετε το δικαίωμα να σκεφτώ ότι μπορεί και να το επιθυμούσατε, σαν να λέγαμε ψευδής πόθος. Όπως μου δίνετε το δικαίωμα να σας πω, ότι όταν πριν τρία χρόνια ήρθατε σε αυτόν τον συνδυασμό, σας στήριξα εγώ προσωπικά με κάθε τρόπο, και οφείλω να σας πω ότι επειδή είσαστε σε εμβρυακή κατάσταση σε αυτόν   τον συνδυασμό, οφείλατε να είχατε μια άλλη συμπεριφορά,  έναντι συνανθρώπους που πάλεψαν χρόνια ολόκληρα για να βρείτε εσείς μια άλλη και εναλλακτική λύση στις πολιτικές  προεκλογικές επιλογές σας….

Πέρασα δύσκολες ώρες αυτά τα τρία χρόνια Μιχάλη Δρίτσα. Σου κτύπησα την πόρτα αρκετές φορές και την βρήκα κλειστή. Δεν μου έδωσες την ευκαιρία ούτε έδειξες να έχεις την διάθεση να αποκατασταθεί η αλήθεια. Όταν κτυπήθηκε οι οικογένεια μου από αυτό εδώ το βήμα ζήτησα την στήριξη του συνδυασμού μου, και εσύ καθόσουν ατάραχος και αμέτοχος μαζί με όλους τους υπόλοιπους. Την εποχή όμως της έκπτωση σου, και εγώ και οι οικογένεια μου είμαστε δίπλα σου, όταν τρέχαμε σαν αλλόφρονες στην Τρίπολη, για εσένα και τον σημερινό Δήμαρχο….

Διάβασα κάποια δημοσιεύματα, για τον πρώην  πρόεδρο του οργανισμού και για κάποιες ενέργειες που έκανε προκειμένου να λυθεί το θέμα της υπαλλήλου. Ζητώ σήμερα από τον ίδιο τον κύριο Κοφινά αλλά και από τον Δήμαρχο τον κύριο Γκιώνη να αναφέρουν στο σώμα πως λύθηκε το θέμα αυτό, πως και πόσο βοήθησα εγώ στην επίλυση αυτού του θέματος.
Ζητώ από τον κύριο Κοφινά να πει γιατί δεν αναφέρθηκε στο πρόσωπο μου και καπηλεύτηκε τον δικό μου αγώνα…
ΣΧΟΛΙΟ
Τι παρέδωσε στους 11 μήνες της θητείας της?
Καφενείο για ΑΜΕΑ. Καφενείο για γυναίκες. Ανακαίνιση καφενείου αντρών.
Βοήθεια στο σπίτι με πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής ένωσης.
Έβαλε στα προγράμματα της Νομαρχίας, τον οργανισμό και παρακολουθούν  μαθήματα 100 άτομα για κατασκευή κοσμήματος, διαιτολογίας διατροφής και ανάπτυξη προσωπικότητας.
Ξεκίνησε τον εθελοντισμό με την νεολαία, για βοήθεια στο σπίτι.
Και μην ξεχνάμε  πέρυσι και τον Άγιο Ανδρέα.

3 σχόλια:

Anonymous είπε...

Η Παπακωνσταντίνου, ο πιο κοντινός συνεργάτης του Γκιώνη τον ΞΕΝΤΡΟΠΙΑΣΕ!

Μπράβο της που έκοψε τον ομφάλιο λώρο με την "παιδική χαρά". Ξεκίνησαν 13 σύμβουλοι και έχουν μείνει μόνο 7 για να παίζουν! (Χατζόπουλος,Ρουμελιώτης,Πέρρας,Δρίτσας,Θυμής,Κοφινάς,Γεωργίου). Μόνο αυτοί αντέχουν ακόμα...

Η εφημερίδα ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ θα μας το γράψει στο επόμενο "ανεξάρτητο" φύλλο της?

Ο δημοσιογράφος ΣΦΕΝΤΟΝΑς δεν άκουσε τίποτα? Για να δουμε...

Anonymous είπε...

Η ΚΥΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΑΞΙΑ. ΑΠΟΡΩ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΒΑΣΗΣ.

Ο ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΛΕΕΙ... είπε...

O ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟς ΛΕΕΙ...
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΓΚΙΩΝΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΗ.
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!
ΤΟ ΑΛΛΟ; ΜΕ ΤΗ Δ.Α.Ε.Τ..
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΤΡΑΒΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ.