Λογοκρισία στα σχόλια. Ναι ή όχι?



Με κατηγορούν ότι κάνω λογοκρισία στα σχόλια .

Σας γράφω ένα από τα δεκάδες σχόλια που έχω κόψει, και βγάλτε τα συμπεράσματα σας.

Ζητώ συγγνώμη από τον κ.Πέρρα, και υπόσχομαι ότι δεν θα επαναληφτεί.

Ένα από τα σχόλια που έκοψα.

-

Ο Ευπρεπής πολίτης λέει.

Αν υπάρχει μόνο ένα όχημα τότε θα πρέπει να δουλεύει σε δύο βάρδιες για να προλαβαίνει. Αυτή την απλή λύση ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ για να την βρίσκει ο όποιος αντιδήμαρχος. Βέβαια από τον Σωτηράκη τι να περιμένει κανένας ένα φερέφωνο του Γκιώνη είναι χωρίς κανένα προσωπικό ενδιαφέρον για την πόλη .Τα μόνα έργα που έχει στο ιστορικό του είναι να το παίζει μάγκας στα παιδάκια στο καζίνο και να καρφώνει όσους δεν γουστάρει προσωπικά. Πώς λοιπόν τέτοιος τύπος να οργανώσει τόσο μεγάλη και σοβαρή δραστηριότητα; Με τι προσόντα ; Του "χαφιέ"; Υπηρεσίες προς τον Γκιώνη μέσα στο καζίνο πληρώνεται όχι αντιδημαρχία.

-

ΣΧΟΛΙΟ

Αγαπητέ ευπρεπή πολίτη.

Αν θέλεις να δημοσιεύω τέτοιου είδους σχόλια, χωρίς να αναφέρεις το όνομα σου, στείλε μου ένα e-mail με τα στοιχεία σου, για να τα δώσω στον κ.Πέρρα , και να κυνηγήσει εσένα και όχι εμένα.

Δεν μπορείς να κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου, να κατηγορείς οποιονδήποτε, και να λες ότι φταίει ο Μπλόκερ .

14 σχόλια:

Anonymous είπε...

Ο Ευπρεπής πολίτης λέει

Αν η αντίδραση οφείλεται στις δημοσιεύσεις τότε γιατί τόσο καιρό που τα λέμε και τα γράφουμε δεν έφυγε η βαμβακίαση από τα μυαλά τους;;;;
Οσο για σένα blogger θα πρέπει να θυμάσαι ότι τότε ,πίσω στην αρχή του blog όταν γράφαμε εμείς και κανένας δεν άλλαζες τα φώτα στα σχόλιά μου όπως κάνεις τώρα. Τα σχόλια για τον σινεμά του Δρίτσα και για την "ειδική ικανότητα" του Πέρρα δεν έπρεπε να τα αφαιρέσεις .Αν ξανασυμβεί ΤΟΣΟ μεγάλη λογοκρισία εκ μέρους σου τότε θα σκεφτούμε ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ στην πόλη ότι έχεις ειδική φροντίδα για κάποιους

Anonymous είπε...

Ο Ευπρεπής πολίτης λέει

Να χαιρόμαστε τον blogger .

ΑΝΤΙΟ

Anonymous είπε...

Ο/Η ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΛΕΕΙ...

ΜΑΣ ΚΑΛΕΙΣ ΣΤΟ Δ.Σ.
Ε!ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΙ;;;
ΜΑΚΑΡΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ Δ/Σ/ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ...
ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Δ.Σ. ΣΟΒΑΡΟ.
ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ-ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑ
ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ.
ΠΑΝΤΟΣ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ.
ΤΙ ΕΝΟΩ:ΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΙΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ.
ΚΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΦΙΛΕ ΜΠΛΟΚΕΡ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΗ.
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
ΜΕ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΕΙΚΕΙΣ.
ΦΙΛΕ ΜΠΛΟΚΕΡ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΠΡΑΤΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΦΟΒΙΖΕΙ...
ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΟΝ ΠΙΠΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΓΕΛΙΑ.
ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ...
ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ 8 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ.
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΙΣΠΡΑΤΩ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
Η ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ...
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ...ΘΑΛΩ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΜΑΘΕΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΩΡΟΥΝ ΜΑ ΜΠΟΥΝ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.

ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ :ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Anonymous είπε...

Ο/Η Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΕΙΝ

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ "ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ":

ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ.

ΕΓΙΝΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ...
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΕ ΑΠΕΙΛΗΣΑΝ Ή ΑΝ ΣΟΥ ΕΤΑΞΑΝ ΚΑΤΙ ...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ ΠΛΕΟΝ (ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΥΒΡΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ) ¨ΕΥΝΟΥΧΙΣΕΣ¨ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ...

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΡΟΒΡΑΣΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΡΜΙΚΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΕΜΕΝΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΥΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ...
(ΕΤΣΙ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ).

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΑ ... ΩΦΕΛΗ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ...

ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ.

ΑΝ ΠΑΛΙ ΔΕΝ "ΣΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ" ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ..
ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ...
ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΕΣΥ,
ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ....

ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ,

Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΕΙΝ

dimotikasxolia@yahoo.gr είπε...

Τα παραπάνω σχόλια είναι πριν κάνω την ανάρτηση.
Τώρα που ενημερωθήκατε,
περιμένω τα καινούργια σχόλια σας, για να τα δημοσιεύσω.

Σας ευχαριστώ.

Ο μπλόκερ

Anonymous είπε...

Ο Ευπρπεπής πολίτης λέει

Όπως βλέπεις φίλε blogger τα σχόλια ποτέ δεν προσβάλουν τους ανθρώπους πιό πολύ από τις πράξεις τους.Οι δήθεν κύριοι που αποφάσισαν να βγούν σε δημόσια θέα γνωρίζουν από την αρχή ότι οι πάξεις τους κρίνονται.Μερικές φορές τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν την κακία και τα απωθημένα που τύποι σαν τους ανθρώπους Γκιώνη βγάζουν όταν έχουν εξουσία.ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙΣ.

dimotikasxolia@yahoo.gr είπε...

Λες ότι εγώ τους καλύπτω.
Ωραία.
Γιατί δεν μου λες και το ονοματεπώνυμό σου να το δώσω στον Σωτήρη που μου το ζητά?
Φοβάσαι μήπως σε κρίνει και εσένα ο Σωτήρης?
Ο μπλόκερ

Anonymous είπε...

Ο CAVALIERE.
ΑΓΑΠΙΤΕ ΕΥΠΡΕΠΗ,ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΤΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΟΝΤΟ ΧΩΡΙΑΤΗ.
ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΤΑ ΟΣΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΕΣ,ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΙΤΟ ΒΛΑΧΟΣΥΜΒΟΥΛΟ,ΕΙΔΕ Ο ΚΟΛΟΣ ΤΟΥ ΜΙΑ ΤΡΙΧΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΚΛΟΣΤΟΥΦΑΝΤΗΡΙΟ.ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ,ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.Η ΖΟΗ ΕΙΝΑΙ ΡΟΔΑ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΕ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ.ΑΣΤΟΝΕ ΛΙΠΟΝ ΤΟΝ ΤΣΕΛΙΓΓΑ ΝΑ ΝΟΜΙΖΗ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.ΤΕΛΙΟΝΗ ΗΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΙΚΑΝΩΝ.

Βιβή είπε...

Φίλε μπλοκερ από τότε που μου λογόκρινες,μάλλον έκοψες,τα γραπτά μου,που φωτογράφιζαν με χειρουργική ακρίβεια τον βίο και πολιτεία του ΕΠ δεν ξαναέγραψα.Το γιατί το καταλαβαίνεις και τώρα μάλιστα καλύτερα.Δεν μπορεί τα τσιράκια του Γκιώνη να σε κατηγορούν ότι πουλήθηκες.Ένα ρωτώ αν παραιτηθεί ο Μάρκελλος θα υπηρετήσει τον Γκιώνη που τώρα φτύνει;

Calabreso είπε...

Φίλοι μου αγαπημένοι γειά σας
Για μία ακόμη φορά η πανάρχαια ελληνική ιδιαιτερότητα.Κάποιος κατάλαβε ότι έχει εξουσία στα χέρια του και ίσως ψήλωσε περισσότερο απ'ότι του έπρεπε.Μπαίνω εδώ και αρκετό καιρό σε τούτο εδώ το blog και στην αρχή μου άρεσε που ο καθένας διετύπωνε την άποψη του για τα κοινωνικά και πολιτικά δρώμενα της ιδιαίτερης μου πατρίδας.
Αλλά τώρα πιά άλλαξε αυτό.Και Εσείς Κύριε blogger που δεν σας γνωρίζω ούτε προσωπικά αλλά ούτε και εξ ονόματος ποιός είσθε, εκμεταλεύεσθε,λογοκρίνετε και προσπαθείτε να χειραγωγήσετε απόψεις συμπολίτων μας.
Ανήθικη πράξη που ευτελίζει όχι εσάς αλλά εμάς που συμμετέχουμε στο blog.
Λέγοντας μας ότι σας ζητείται να κατονομάσετε τους Πολίτες που γράφουν στο blog σας για τα υβριστικά σχόλια,ΨΕΥΔΕΣΘΕ 'Η ΠΑΡΑΠΛΑΝΑΣΘΕ και ο λόγος είναι πολύ απλός.Αν έρθω εγώ στο σπίτι σας και καθυβρίσω έναν φιλοξενούμενο σας που παρακάθεται στο τραπέζι μαζί μου,αυτός δεν θα μυνήσει εσάς αλλά εμένα.Δεν έχετε καμία νομική ευθύνη για το τι γράφει ο οιοσδήποτε στην σελίδα σας.
Είσθε ιδιώτης και το καταλαβαίνω.
Αν συνεχισθεί αυτό ο μοναδικός που θα διαβάζει την σελίδα σας θα είσθε εσείς.
Σς ευχαριστω
Ιδιοχειρώς Calabreso

dimotikasxolia@yahoo.gr είπε...

Βιβή δεν έχω κόψει ποτέ σχόλιο σου. Μόνο του Ευπρεπή πολίτη έχω κόψει ολόκληρα σχόλια, και κάποιες λέξεις από τον Κειν, και κινέζο.
Έχω μπερδευτεί γιατί μερικοί παίζουν και κάθε φορά γράφουν με διαφορετικό nick.
Στον calabreso έχω να πω ότι είσαι ανενημέρωτος για τα σχόλια, εκτός και αν μου είπε ψέματα ένας οικογενειακός μου φίλος που είναι εισαγγελέας.
Από την άλλη θέλω την γνώμη σου τι θα έκανες εσύ όταν ένα σχόλιο περιέχει λέξεις όπως ότι κάποιος είναι χαφιές, υποτελής, λαμογιο, και πιο σκληρές όπως γα….ται, τον παίρνει, κλπ
Και αν το έβαζες ένα τέτοιο σχόλιο, τι θα προσφέρεις?
Το μπλόγκ το έφτιαξα για ενημέρωση και μόνο, και όχι για να βγάζω τα δικά μου ή δικά σας απωθημένα .
Τώρα αν μείνω μόνος μου όπως λες τότε απλώς θα το κλείσω.
Δεν κερδίζω κάτι για να στεναχωρηθώ, αντιθέτως θα έλεγα.
Το παράπονο μου είναι ότι κανένας δεν μου έχει στείλει μια φωτογραφία, με κάτι στραβό που έχει δει.
Κανένας δεν μου έχει στείλει ένα έγγραφο, σαν απόδειξη για μια κομπίνα.
Και κανένας δεν έχει κάνει μια πρόταση για τον δήμο ή ακόμα και για το μπλόγκ.
Μόνο γκρίνια, κριτική, και βρίσιμο.
Ο μπλόκερ

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΛΕΕΙ... είπε...

Ο ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΛΕΕΙ...
ΦΙΛΕ ΜΠΛΟΚΕΡ.
ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΟΙ.
ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΣ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΕΥΠΡΕΠΗ
ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ.
ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΝΗΚΕΙΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΟΥ ΑΥΤΗ ΜΟΝΟ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ BLOK
ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ...
ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.
ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΕΝΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ;;;
Ο ΕΥΠΡΕΠΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΕΠΙΕΙΚΕΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ...
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ.
ΑΚΟΥ: ΤΕΤΟΙΟ ΜΠΛΟΚ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ.
ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ η ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ...ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΕΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ;;;
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ.
ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΤΕΣΙΝΟ Δ.Σ. ΑΛΛΑ...ΕΠΙΦΥΛΛΑΣΟΜΑΙ...

dimotikasxolia@yahoo.gr είπε...

Ναι ξέρω
εσένα

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ... είπε...

Ο ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ...
Α ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΜΠΛΟΚΕΡ ΠΩΣ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;;;
ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ!!!